הנכם מוזמנים להתקשר:

 טלפון : 050-320-0400
START - ריהוט משרדי עם חותם של איכות  

חדרי ישיבות

בחברת סטארט תמצאו מגוון גדול של ריהוט משרדיכסא משרדי, ריהוט חדרי ישיבות, הכולל מבחר גדול של שולחנות עבור חדרי ישיבות, שולחן ישיבות עגול, שולחנות מלבנים, שולחנות אובלים שולחן זכוכית עגול לחדרי ישיבות, שולחנות לפי הזמנה, שלחנות לפי תוכנית של אדריכלים, כסאות לפי דרישה.

לחברת סטארט יש שולחנות עבור חדר הישיבות במשרדך. אפשר לבחור שולחן ישיבות שאתה צריך לפי: גדלים, צורה וחומר. מערכת שולחן מתוחכמת בעיצוב אוונגרדי המתאימה לסביבות עבודה מודרנית, שולחנות חדרי ישיבות. בעלי חלקים רבים להרכבה מודולארית, מאפשר גמישות מרבית להרכבה אישית בהתאם לכמות האנשים הדרושים ודרישות החלל בשטח. המערכת המתאפיינת בטכנולוגיה גבוהה הכוללת: שקעי חשמל, תקשורת אודיו ומחשב משותף או עצמאי מכל נקודה.

באפשרותכם מספר רב של אפשרויות ומגוון פתרונות לעיצוב חדרי ישיבות על פי צרכיהם. אנו מייבאים דגמים מובילים וגם מייצרים מוצרי איכות לפי דרישת הלקוח.
מצד אחד ניתן לבחור שולחן ישיבות קלאסי ושמרני בציפוי פורניר או פורמיקה, מצד שני ניתן לבחור את המראה המודרני והיוקרתי של שולחן ישיבות זכוכית לחדר ישיבות. כיום ישנו מגוון אדיר של עיצובים ושל חומרים עבור חדרי ישיבות. האתגר האמיתי הוא ליצור בתוך חדר ישיבות את האווירה ההרמונית שתועיל לעסקים.

ייעוד חדר הישיבות

חדרי ישיבות הם כרטיסי הביקור של החברה, ריהוט חדר הישיבות ו/או עיצוב חדרי ישיבות עם שולחן חדר ישיבות יוקרתי מבטיח רושם ראשוני חיובי לאורחי ולקוחות החברה. בחברת סטארט הינה בעלת ניסיון עשיר בייצור וביבוא שולחן משרדי לחדרי ישיבות, שולחנות לחדרי ישיבות, תכנון חדרי ישיבות בהתאמה אישית לצרכי הלקוח ויצירת התדמית אותה מעוניין הלקוח לשדר.  

לפני בחירת ריהוט חדרי ישיבות מומלץ להגדיר מראש לאיזו מטרה מיועד חדר ישיבות, האם כחדר ישיבות הנהלה או חדר ישיבות לצוות? כחדר לפגישות עם לקוחות לסגירת עיסקאות או כחדר עבודה? יש להביא בחשבון בעת בחירת כסאות חדרי ישיבות את זמן הישיבה הממוצע, האם כסא חדר ישיבות ישמש לאירוח בלבד? למספר שעות? או לעבודה שוטפת במהלך היום...  

לפני קניית שולחן ישיבות, יש לקחת מידות מדויקות של חלל העבודה, ולקחת בחשבון את כמות הכסאות מסביב שולחן חדר הישיבות






אדריכלים מעצבים וקניינים לחצו כאן

לייבסיטי - בניית אתרים