הנכם מוזמנים להתקשר:

 טלפון : 050-320-0400
START - ריהוט משרדי עם חותם של איכות  

כסאות אורחים


באלבום זה 22  עמודים

מגוון כסאות אורחים באיכות הגבוהה ביותר. ניתן להשיג דגמים עם רגלי מגלש, רגליים רגילות, עם גלגלי סיליקון או גלגלים רגילים, תמיכה אורטופדית מלאה בגב וברגליים, ידיות מתכווננות או קבועות, מגוון גווני ריפוד, ריפוד עור ודמוי עור ועוד.
 

 




אדריכלים מעצבים וקניינים לחצו כאן


כל מה שחשוב לדעת על כסאות אורחים

עם כל הכבוד לאורחים שהם בני משפחה או חברים קרובים ועם כל אהבתנו הכנה אליהם - למזלנו - אורחים מגיעים לביקור רק מידי פעם ובעיקר בשבתות וחגים. לכן, משפחות אשר מביאות בחשבון אורחים כאשר הן קונות רהיטים עושות טעות. לא צריך להגזים ולקנות שולחן אוכל לפסח. אם יש רק חמש נפשות בבית, צריך לקנות שולחן שמתאים לחמש נפשות אבל יכול להיפתח בעת הצורך לשמש יותר אנשים.

חשוב לזכור כי כסאות האורחים הם לא חלק מהריהוט היום יומי הסטנדרטי. אין טעם להעמיס כסאות אורחים לא סביב שולחן האוכל ולא בסלון. אין צורך לחשב את כמות הכסאות מעבר לסטנדרט, ברור שאם אתם שש נפשות בבית אז הסלון שלכם צריך להכיל לפחות שמונה מקומות ישיבה באופן קבוע אבל מעבר לכך, כסאות ישיבה עודפים הם לא רלוונטיים ביום יום.

החדשות הטובות

פרט לכך שלא צריכים להעמיס כסאות ישיבה בחלל המגורים שלכם באופן קבוע - החדשות הטובות הן שגם לא צריך להשקיע הון ברכישת כסאות אורחים. מאחר ועל אותם הכסאות, לא יושבים לעיתים קרובות. ניתן לרכוש כסאות אורחים בסט של כסאות מתקפלים או לפחות - כסאות קלים כך שניתן יהיה להרים אותם בקלילות, להעביר אותם מחדר ולחדר ולאחסנם ביתר קלות.

כסא אורח מתקפל

כסא אורח מתקפל הוא הפטנט הטוב ביותר שכן אז ניתן לאחסן את הכסאות ללא בעיה וכמו כן, כסאות מתקפלים הם כסאות שניתן לקחת אותם באוטו לים, לפיקניק, לחצר וכו' כך שאתם מרוויחים שניים במחיר אחד: גם כסאות אורחים וגם כסאות פיקניק ניידים. הניידות היא דבר חשוב כאשר מדובר על כסאות אורחים ולכן היזהרו מכיסאות כבדים, כסאות רחבים וכו'.

רוצים לפנק את האורחים שלכם, אין בעיה, תנו להם לשבת על הכיסאות שלכם ושבו אתם על כסאות האורחים לכמה שעות אבל אל תתפתו לקנות כסאות אורחים שהשימוש בהם לא יהיה לכם נוח כי חבל, יש לכם מספיק מטלות ומספיק טרחה כשמגיעים אורחים (כיבוד, שתייה וכו') אל תעמיסו על עצמכם גם סחיבת ריהוט כבד.


לייבסיטי - בניית אתרים