הנכם מוזמנים להתקשר:

 טלפון : 050-320-0400
START - ריהוט משרדי עם חותם של איכות  

כסא משרדי

באלבום זה 14 עמודים

מגוון כסאות עובדים וכסאות מעבדה באיכות הגבוהה ביותר. ניתן להשיג דגמים בהם מנגנון סינכרוני, תמיכה אורטופדית מלאה בגב וברגליים, ידיות מתכווננות או קבועות, מגוון גווני ריפוד, ריפוד עור ודמוי עור, גלגלי סיליקון או גלגלים רגילים ועוד





אדריכלים מעצבים וקניינים לחצו כאן


איך לבחור כסא משרדי?

כסא למשרד הוא ללא ספק פריט חובה בכל משרד ולעיתים אפילו יכול לשמש באופן מאד נוחבעמדת המחשב הביתית. כל עובד במשרד זקוק לשם עבודתו לישיבה לכסא משרדי נוח ואיכותי, אשר ייתן מענה לשעות העבודה הרבות אותן הוא מבלה עליו. כיום קיים מגוון רחב ביותר של כסאות משרדיים מכל מיני סוגים, דגמים, גוונים וסגנונות, אך הדבר החשוב ביותר לו יש לדאוג בעת בחירת כסא משרדי לעובדים שלכם הוא הנוחות. כסא לא נוח, אשר אינו מתאים לישיבה ממושכת, עלול לגרום לנזקים פיזיים ולפגוע ביעילות ובתפוקת העבודה של העובד.

מחפשים כסא משרדי לשדרוג הריהוט במשרדכם? הגעתם למקום הנכון. חברת start מתמחה בתחום ריהוט משרדי ומציעה מגוון רחב של כסאות משרדיים מכל סוג ולכל צורך, החל מכיסאות עובדים, כסאות מנהלים, כיסאות מחשב ואף כסאות סטודנטים, מסעדות ועוד.

כסא משרדי – מה צריך לבדוק?

כאמור, הדבר החשוב ביותר בכל כסא לשימוש במשרד הוא קודם כל הנוחות. את הכסא יש להתאים עבור העובד וצרכי העבודה שלו, מספר השעות בהן הוא יושב עליו, אופי העבודה, האם מדובר בעבודה מול מחשב ועוד. כסא משרדי שאינו נוח יגרום לעובד עייפות וכאבים ויעילות עבודתו ותפוקתה תרד. חברת start מספקת מגוון גדול של כסאות משרדיים ארגונומיים, המבטיחים איכות ונוחות מקסימליות.

בעת בחירת כסא, חשוב מאוד כי הכסא יהיה בעל מערכת כוונון לכוונון גובה המושב, הטיית משענת הגב בזווית הרצויה ועוד. חשוב כי הכסא המשרדי במידת הצורך יכלול גם ידיות מתכווננות לגובה הרצוי ולנוחות הישיבה. כסא, במיוחד עבור עובד אשר עובד שעות רבות בישיבה, אינו פריט שכדאי לחסוך בו וחשוב מאוד לבחור כסא  אשר מספק תמיכה אופטימלית לגב, לצוואר ולרגליים. על מנת לאפשר עבודה יעילה במשרד, רצוי לבחור כסא הנע על גלגלים ומאפשר ניידות ממקום למקום וסיבוב של עד 360 מעלות ללא קושי לתנועה נוחה ברחבי המשרד. גם לריפוד בו מרופד הכסא חשיבות רבה וחשוב לבחור בריפוד רך, נוח ומאוורר.

לאחר שדאגתם לכל זה, תוכלו לפנות לעניין העיצוב והסגנון. הכסא כאמור יכול להגיע בכל צבע שרק תרצו ובמגוון דגמים ועיצובים. Start מציעה מבחר ענק של כסאות משרדיים לכל צורך. באולם התצוגה הרחב של החברה תוכלו להתרשם מהמבחר המרשים ולבחור כסא משרדי המתאים ביותר לצרכי המשרד והעובדים שלכם.

מלבד כסא משרדי, תוכלו למצוא בחברת start ריהוט משרדי מתקדם לכל סוג ולכל צורך – שולחן ישיבות, שולחנות מנהלים, כיסאות מנהלים, דלפקי קבלה, עמדות המתנה וכורסאות, ארונות, מדפים, אביזרים משלימים ועוד. חברת start מתמחה בעיצוב משרדים ופרויקטים בכל סדר גודל ומעניקה שירותים לאלפי לקוחות מרוצים ברחבי הארץ.

לייבסיטי - בניית אתרים