הנכם מוזמנים להתקשר:

 טלפון : 050-320-0400
START - ריהוט משרדי עם חותם של איכות  

כסאות מנהלים

באלבום זה 14 עמודים

מגוון כסאות מנהלים באיכות הגבוהה ביותר. ניתן להשיג דגמים בהם מנגנון סינכרוני, תמיכה אורטופדית מלאה בגב וברגליים, ידיות מתכווננות או קבועות, מגוון גווני ריפוד, ריפוד עור ודמוי עור, גלגלי סיליקון או גלגלים רגילים ועוד.





אדריכלים מעצבים וקניינים לחצו כאן


כסאות מנהלים – מקום של כבוד

בכל משרד או חברה, קיים בידול בין המנהל ועובדיו. הבידול הזה מתבטא בתחומי העבודה, בגודל החדרים ואף בריהוט המרכיב את חדר המנהל לעומת הריהוט המשמש את העובדים. חדרו של מנהל יעוצב ברוב מקרים ביוקרה מסוימת ומכיל שולחן מנהלים גדול וגם כסא מנהלים מאסיבי.

כסאות מנהלים צריכים לשדר יוקרה וסמכותיות ולרוב הם גדולים יותר מאשר כסאות שאר העובדים. כסאות מנהלים צריכים מעל הכל להיות נוחים לעבודה, שכן רוב המנהלים עובדים במשך שעות ממושכות, מנהלים פגישות וראיונות על הכסא, מטפלים בניירת, עובדים מול המחשב ויושבים על הכסא במשך שעות רבות. ישנן חברות גדולות בהן כסאות מנהל משמשים אף מנהלים זוטרים ובכירים אחרים. חברת start מספקת מגוון כסאות ופתרונות ריהוט מתקדם לכל צורך ולכל מטרה.

ב-start תוכלו למצוא כסאות מעוצבים ואיכותיים המיוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומבטיחים יוקרה ונוחות ישיבה ועבודה אופטימלית.

כסאות מנהלים – חשיבות הנוחות

כסאות מנהלים, מלבד הסמכותיות אותה הם משדרים, צריכים כאמור להיות נוחים לישיבה ולעבודה. הכסאות בדרך כלל גדולים ומרופדים ומספקים תמיכה אופטימלית לאזור הגב, הצוואר והרגליים.

כסא מנהל נע על גלגלים המאפשרים תנועה בקלות ממקום למקום. מגוון העיצובים והגדלים של כסאות מנהלים הוא רחב וב-start תוכלו למצוא כסאות  המתאימים בדיוק לצרכים שלכם ומתאימים לישיבה במשך שעות ארוכות. כסאות מנהלים ב-start כוללים מנגנון סינכרוני, תמיכה אורטופדית מלאה, ידיות מתכווננות או קבועות, ריפודי עור או דמויי עור בגוונים שונים, גלגלי סיליקון או גלגלים רגילים, מערכות כוונון משוכללות ועוד.

גם סגנונותיהם של כסאות מנהלים הם רבים ומגוונים ותוכלו לבחור בין כסאות בסגנון צעיר ומודרני לבין כסאות סמכותיים ומאסיביים יותר. בחברת start תמצאו את הכסא המתאים בדיוק למשרד שלכם ולאופי בית העסק שלכם. כסאות מנהלים מתאימים לא רק לחדרי מנהלים, אלה גם לחדרי ישיבות מפוארים, המצריכים מקומות ישיבה רבים סביב שולחן ישיבות, לקיום ישיבות ממושכות ופגישות חשובות ורבות משתתפים.

start – מעצבים את כל המשרד

Start כאמור מתמחה בייצור ושיווק כסאות בכל סגנון ולכל מטרה, אך לא רק. Start מתמחה בתחום  ריהוט משרדי כבר עשרות שנים ועובדת עם אלפי לקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים ברחבי הארץ.

חברת start מעמידה לרשות לקוחותיה צוות שלם של אנשי מקצוע בתחום הריהוט המשרדי, החל ממתכננים, מהנדסים, מעצבי פנים, טכנאים ועוד, אשר יסייעו לבנות ולעצב כל סביבת עבודה וכל חלל בצורה האופטימלית, הפרקטית והנוחה ביותר. מלבד כסאות מנהלים איכותיים ומרשימים ביותר, תוכלו למצוא ב-start גם שולחנות מנהלים במגוון סגנונות, ארונות, מדפים וריהוט משלים לעיצוב חדר המנהלים המושלם.

לייבסיטי - בניית אתרים