הנכם מוזמנים להתקשר:

 טלפון : 050-320-0400
START - ריהוט משרדי עם חותם של איכות  

שולחן משרדי

באלבום זה 17 עמודים

מגוון שולחנות עובדים איכותיים בגדלים, גוונים ובגימורים שונים. ניתן להשיג שולחנות עם שלוחות לימין ושלוחות לשמאל, מגוון דגמי רגליים, פתרונות חשמל ותקשורת ואף להתאים ארגזי מגירות עם מספר שונה של מגירות. כמו כן ניתן להרכיב מערכות שלמות של עמדות עובד הכוללות כסא עובד, שולחן, ארגז מגירות ועוד.




אדריכלים מעצבים וקניינים לחצו כאן


שולחן לעבודה נוחה ויעילה

השולחן המשרדי הינו חלק בלתי נפרד מכל משרד או בית עסק. שולחן המשמש לעבודה מול מחשב, לעבודה על ניירת ומסמכים, לראיונות עבודה, פגישות, מקום להצבת טלפונים ומגוון אביזרים נחוצים למהלך העבודה ועוד. שולחנות משרדיים יכולים להגיע בגדלים שונים ובמגוון סגנונות, בהתאם לצרכי המשרד והעובדים. חברת start היא חברה בעלת מוניטין וניסיון בתחום ריהוט משרדי יותר מ-18 שנה. ב-start תוכלו למצוא שולחנות משרדיים לכל מטרה ובכל גודל.

שולחן משרדי – חלק אינטגרלי מכל משרד

לא קיים משרד שאין בו שולחן או מספר שולחנות משרדיים. שולחן משרדי הוא פריט הכרחי בכל משרד ובלעדיו למעשה לא ניתן לעבוד. השולחן המשרדי יכול להכיל פלטה לעבודה בלבד או להכיל גם משטח עבודה וגם עמדת מחשב. שולחן יכול לכלול ארגזי מגירות בגדלים שונים לאחסון ציוד ויצירת סביבת עבודה מסודרת ונוחה.

שולחנות משרדיים מיוצרים במגוון סגנונות וממגוון רחב של חומרי גלם. ניתן לבחור שולחן בעיצוב כפרי, עשוי עץ מלא. ניתן לבחור שולחן משרדי ממתכת או זכוכית לעיצוב סולידי ומודרני יותר. השולחנות יכולים אף להגיע בשילובי צבעים מעניינים ולתרום לאווירה הכללית במשרד. ב-start תוכלו למצוא שולחנות משרדיים במגוון סגנונות, גדלים, דגמים וצבעים. תוכלו למצוא שולחנות עם שלוחות לימין או לשמאל, שולחנות משרדיים המציעים מגוון פתרונות לכבלי תקשורת למקום עבודה אסתטי ופרקטי. תוכלו לבחור מבין השולחנות השונים המוצגים באולם התצוגה הגדול של החברה או אף לקבל שולחן משרדי בהתאמה אישית. חברת start מתמחה בעיצוב וריהוט פרויקטים שלמים וגדולים ותעצב כל חלל בכל סדר גודל בצורה האופטימלית ביותר, מההתחלה ועד הסוף.

שולחן משרדי טוב הוא קודם כל שולחן נוח

בעת התאמת שולחן משרדי יש להקפיד בראש ובראשונה על נוחות השולחן והתאמתו לצרכי העובד. שולחן נוח יתרום ליעילות העבודה המתבצעת עליו. חשוב מאוד כי השולחן יהיה רחב דיו כדי להכיל את כל מה שהעובד זקוק לו על מנת לעבוד, ולא ייצור עמדת עבודה צפופה ולא נוחה. שולחן משרדי הוא שם כולל למגוון סוגי שולחנות ויכול להיות שולחן מחשב, שולחן ישיבות, שולחן עבודה, שולחן מנהלים ועוד. בחברת start אף תוכלו להתאים באופן אישי את השולחן המשרדי בדיוק לצרכי המשרד או העובד. בנוסף, חשוב כי השולחן המשרדי יהיה יציב וחזק ויוכל לעמוד גם במשקל גדול.

כל שולחן משרדי שתרכשו ב-start מבטיח לכם עמידות ואיכות ואף אחריות למשך שלוש שנים. חברת start מייצרת ומשווקת מוצרי ריהוט משרדי המיוצרים תוך הקפדה על תקנים בינלאומיים ואיכות בלתי מתפשרת. עם start אתם יכולים להיות בטוחים כי עמדת העבודה שלכם תתאים בדיוק לצרכים שלכם ותספק סביבת עבודה נעימה ונוחה לפי כל אמת מידה.

לייבסיטי - בניית אתרים