הנכם מוזמנים להתקשר:

 טלפון : 050-320-0400
START - ריהוט משרדי עם חותם של איכות  

שולחן מחשב


 מגוון שולחנות מחשב איכותיים בגדלים, גוונים ובגימורים שונים. ניתן להשיג שולחנות עם שלוחות לימין ושלוחות לשמאל, מגוון דגמי רגליים ואף להתאים ארגזי מגירות עם מספר שונה של מגירות. ניתן להרכיב מערכות שלמות של שולחנות מחשב הכוללות כסא מנהלים, שולחן, ארגז מגירות ועוד.
 

 




אדריכלים מעצבים וקניינים לחצו כאן


איך לבחור שולחן מחשב?

בעידן בו המחשב הפך לחלק בלתי נפרד מכל תחומי חיינו, שולחן מחשב נמצא בכל משרד או בית. שולחן מחשב מיועד למעשה למיקום המחשב בצורה פרקטית, שתאפשר עבודה נוחה מול המחשב. שולחן מחשב יכול להתאים אך ורק לעבודה מול מחשב או יכול להיות גדול יותר ולהכיל שטח נוסף, המתאים לצרכים נוספים.

שולחן מחשב המיועד אך ורק לעבודה מול מחשב יכלול מקום למחשב, למסך, למקלדת וכדומה. שולחן מחשב למשרד הוא בדרך כלל גדול יותר ומיועד לשמש גם עבור פעולות נוספות מלבד העבודה מול המחשב. שולחן מחשב למשרד יכול להיות מלבני, בצורת ח' או ר' והוא ניתן לייצור ועיצוב במגוון רחב של חומרים וגימורים – עץ, ניקל, מתכת, זכוכית ועוד.

חברת start החברה המובילה בישראל בתחום הריהוט המשרדי, מציעה ללקוחותיה מבחר ענק של שולחנות לדוגמא:
 שולחן מחשב, שולחן ישיבות,  שולחן מנהלים, שולחן משרדי, מכל סוג ובכל גודל, אשר יספקו לעובדים שלכם עמדת עבודה נעימה ונוחה, שתענה על כל הצרכים שלהם.

שולחן מחשב – לנוחות מקסימלית

שולחן מחשב יכול כאמור להגיע בצורות שונות, גדלים שונים ומבחר סגנונות. עבודה מול מחשב היא חלק בלתי נפרד מכל משרד ולעתים אף נמשכת שעות ממושכות. בדיוק מסיבה זו, חשוב מאוד כי שולחן מחשב ושאר האביזרים הנלווים אליו, כמו כסאות מחשב, כסאות מנהלים, מקומות אחסון ועוד, יהיו נוחים לעבודה בצורה אופטימלית.

כאשר אתם רוכשים שולחן מחשב חדש, יש צורך למדוד באופן מדויק את החלל העומד לרשותכם, על מנת ליצור עמדת עבודה נוחה ולא צפופה מדי. מומלץ להתאים את גודלו של שולחן מחשב לשטח החדר. מומחי התכנון של חברת start יסייעו לכם להתאים שולחן מחשב בדיוק לשטח העומד לרשותכם, תוך ניצולו המקסימלי ויצירת עמדת עבודה נוחה ונעימה.

גם למיקומו של שולחן המחשב בחלל החדר יש חשיבות ולא מומלץ להציב שולחן מחשב מול החלון לדוגמה, על מנת למנוע סנוור מהשמש. יש לדאוג לתאורה מתאימה ומספיקה, על מנת לאפשר עבודה בריאה ונוחה מול המחשב.

מבחינת נוחות הישיבה מול שולחן מחשב, חשוב מאוד להתאים את גובה הכיסא לגובה השולחן ולהשאיר מרחב מספק למיקום הרגליים על הרצפה ומתיחתן.

שולחן מחשב – גם יפה, גם פרקטי

שולחנות מחשב מגיעים כאמור במגוון עיצובים וסגנונות. כיום, שולחן מחשב עונה על מגוון צרכים ולא משמש רק עמדת עבודה מול מחשב. שולחן מחשב כולל משטח עבודה רחב ויכול להכיל מגוון פתרונות אחסון, ארגזי מגירות ועוד.

מחפשים שולחן מחשב איכותי ונוח למשרד או לבית? חברת start היא הכתובת שלכם. חברת start מציעה מגוון שולחנות מחשב בשלל גימורים, גדלים, צבעים ודגמים, עם שלוחות לימין או לשמאל ועמדות עבודה פרקטיות במיוחד, הכוללות פתרונות חשמל ותקשורת, ארגזי מגירות לפי הצורך ועוד.

לייבסיטי - בניית אתרים