הנכם מוזמנים להתקשר:

 טלפון : 050-320-0400
START - ריהוט משרדי עם חותם של איכות  

שולחן ישיבות

באלבום זה 11 עמודים

מגוון שולחנות לחדרי ישיבות איכותיים בגדלים, גוונים ובגימורים שונים. ניתן להשיג שולחנות מרובעים, מלבניים או עגולים עם שילוב זכוכית או מזכוכית בלבד, ובמגוון דגמי רגליים. כמו כן ניתן לשלב דלתית תקשורת בה ניתן להעביר בצורה אסתטית ומקצועית את כבלי החשמל והתקשורת לשולחן.





אדריכלים מעצבים וקניינים לחצו כאן


שולחן ישיבות – חלק חשוב מכל משרד

כל בית עסק, בין אם מדובר במשרדים קטנים או בחברה גדולה, מכיל בדרך כלל חדר ישיבות . חדר ישיבות הוא המקום בו נערכות פגישות, נסגרות עסקאות, מתקיימות ישיבות עם עובדים או לקוחות, הרמות כוסית ועוד. חדר ישיבות הוא חלק חיוני בכל משרד ויש לתכנן אותו כך שיתאים לייעודו.

ריהוט  חדר ישיבות כולל שולחן ישיבות גדול, המכיל מספר רב של מקומות ישיבה, בהתאם לשטח החדר כמובן. שולחן ישיבות חייב להיות מאסיבי וחזק שיעמוד במסה גדולה של ציוד, והוא יכול להגיע במגוון צורות ועיצובים – מלבן, עיגול, אליפסה ועוד.

החומרים מהם מיוצר שולחן הישיבות גם הם מגוונים וכיום ניתן למצוא שולחנות ישיבות עשוים מתכת, עץ, זכוכית או משילובים שונים של מספר חומרים, בשלל גימורים וסגנונות.

חברת strat מספקת פתרונות ריהוט משרדי לכל חלל ולכל מטרה ותסייע לכם לעצב חדר ישיבות מכובד ויוקרתי, אשר יתאים לחלל החדר ויכיל שולחן ישיבות נוח לקיום ישיבות ופגישות רבות משתתפים. החברה מציעה ללקוחותיה שולחנות במבחר דגמים ועיצובים וריהוט משרדי כולל לחדרי ישיבות.

בחירת שולחן ישיבות

כמו כל חלק במשרד שלכם, גם חדר הישיבות חייב להיות מתוכנן בקפידה. בעת בחירת שולחן ישיבות יש לקחת בחשבון את גודל החלל, גודל החברה, מספר העובדים המקסימלי, גודל התקציב העומד לרשותכם לשם מטרה זו ועוד. חשוב כי השולחן בחדר הישיבות יתאים לסגנון העיצובי של החדר כולו ויאפשר סביבת עבודה נוחה לכל היושבים מסביב לשולחן ויצירת קשר עין ביניהם.

חברת start תסייע לכם לעצב חדרי ישיבות מההתחלה ועד הסוף, בהתאם לצרכים שלכם ולתקציבכם. המהנדסים ומעצבי הפנים שהחברה מעמידה לרשותכם יסייעו לכם לבחור שולחן מתאים, כיסאות נוחים ומתאימים לפגישות וישיבות ממושכות, מגוון אביזרים, תאורה, ציפוי קיר ועוד. המומחים שלנו אף יספקו לכם שולחן עם פתרונות למיקום כבלי תקשורת במקרה הצורך, כמו דלתית תקשורת, המאפשרת מעבר הכבלים בצורה אסתטית ובלתי מורגשת.

עיצוב חדר ישיבות

כאמור, ריהוט חדר ישיבות צריך להיות מתוכנן מאלף עד תו, על מנת לאפשר נוחות מקסימלית בעת השימוש בחדר. חדר ישיבות יוקרתי ומעוצב מעיד על יוקרה ומקצועיות ויתרום לרושם הראשוני בעיני הלקוחות ולסגירת עסקאות.

שולחן ישיבות מעוצב ונוח יספק לעובדים סביבה נעימה ונוחה להתדיין ולהיפגש בה. שולחן ישיבות חייב להיות רחב ידיים ומעוצב באופן אסתטי. מלבד שולחן ישיבות, יש לדאוג ל-כסאות אורחים נוחים עבור המשתמשים בחדר.

בחברת start כל שולחן ישיבות עומד בתקנים מחמירים ומיוצר מחומרים איכותיים וברמת גימור גבוהה ביותר. מלבד שולחן ישיבות, start תסייע לכם לעצב חדר ישיבות שלם, אשר ישמש את משרדי החברה לשנים רבות ומוצלחות.

לייבסיטי - בניית אתרים