הנכם מוזמנים להתקשר:

 טלפון : 050-320-0400
START - ריהוט משרדי עם חותם של איכות  

ריהוט משרדי יוקרתי


 ברוכים הבאים ל-START - בעמוד זה תוכלו לבחור רהיטים מתוך מגוון רחב של רהיטים יוקרתיים בגדלים, גוונים ובגימורים שונים. ניתן להשיג שולחנות עם שלוחות לימין ושלוחות לשמאל, מגוון דגמי רגליים ואף להתאים ארגזי מגירות עם מספר שונה של מגירות. ניתן להרכיב מערכות שלמות של ריהוט משרדי יוקרתי .
 

 




אדריכלים מעצבים וקניינים לחצו כאן


ריהוט משרדי יוקרתי – רק ב-start

מחפשים רהיטים יוקרתיים לעיצוב המשרד שלכם? ב-start תוכלו למצוא את מבוקשכם בקלות. חברת start מתמחה בייצור, ייבוא ושיווק רהיטים יוקרתיים למשרד לכל צורך ולכל חלל ומבטיחה לכם משרדים מפוארים ומזמינים, שלא רואים בכל מקום. הריהוט היוקרתי כולל מגוון פריטים, אותם תוכלו למצוא אצלנו, תחת קורת גג אחת – כיסאות מנהלים, כיסאות מחשב ועובדים, דלפקי קבלה מעוצבים, כורסאות וספות לפינות המתנה, שולחנות המתנה מעוצבים, שולחן ישיבות בשלל דגמים, שולחנות מנהלים, שולחנות משרדיים ועוד. אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של פתרונות אחסון פרקטיים כמו ארונות ומדפים ועוד מגוון אביזרים משלימים, לעיצוב המשרד המושלם.

חשיבות העיצוב

יותר ויותר מנהלים ובעלי חברות מודעים בשנים האחרונות לצורך ברכישת ריהוט יוקרתי למשרד במטרה לשדרג את עיצוב המשרדאשר אינו עניין של מה בכך והוא מצריך תכנון מוקפד ומאורגן. חברת start מעניקה ללקוחותיה צוות מקצועי הכולל אנשי מקצוע מתחום האדריכלות, עיצוב הפנים ועוד, אשר יספק לכם ייעוץ ותכנון ומגוון של רהיטים יוקרתייים לעיצוב המשרדים שלכם ולניצול אופטימלי ביותר של החלל המיועד.

חברת start צברה במשך 18 שנות פעילותה ניסיון רב ומוניטין בכל הקשור לייצור ושיווק ריהוט משרדי יוקרתי ועל לקוחותיה נמנים בתי עסקים פרטיים, חברות גדולות וקטנות מכל מיני תחומים ואף מוסדות ציבוריים.

משרד יוקרתי משדר אווירה של יוקרה ואיכות ומשרה אווירה נעימה הן על העובדים והן על מי שנכנס בשערי החברה. כל לקוח אשר יבחין בעיצוב ובפריטי ריהוט ייחודיים, יבין כי מדובר בחברה מכובדת ויוקרתית. היתרון הבולט של ריהוט איכותי ויוקרתי למשרד - הריהוט הינו כרטיס הביקור שלכם וייצור את הרושם הראשוני על הלקוחות.

הריהוט היוקרתי למשרד משמש תפקיד בעל חשיבות רבה גם עבור צוות העובדים. אין עובד שלא ישמח לעבוד בסביבה נעימה ומעוצבת, המכילה ריהוט משרדי יוקרתי ונוח, המתאים בדיוק לסוג העבודה אותה הוא עושה. בנוסף הריהוט המשרדי היוקרתי מאפשר לעובד לעבוד בנוחות וביעילות ומעניק לו סביבת עבודה נוחה ותחושה כי למעסיקים אכפת מתחושותיו ומנוחיותו.

יוקרה – עמידה בתקנים בינלאומיים

כאמור, חברת start היא חברה מספר 1 בישראל לייבוא, ייצור ושיווק ריהוט משרדי יוקרתי. כל מוצרי החברה עומדים בתקנים בינלאומיים מחמירים ומיוצרים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר וברמת גימור גבוהה ביותר. חברת start אף מתמחה בעיצוב פרויקטים שונים בכל סדר גודל ומציעה ריהוט יוקרתי למשרדים במגוון עיצובים, צבעים ואפשרויות, החל משלב התכנון ועד לשלב הביצוע. חברת start מעניקה שלוש שנות אחריות על כל מוצריה, מה שמבטיח לכם ריהוט יוקרתי, איכותי, עמיד לאורך שנים רבות, אשר יספק לכם את סביבת העבודה הנוחה, הנעימה והיפה ביותר.

לייבסיטי - בניית אתרים