הנכם מוזמנים להתקשר:

 טלפון : 050-320-0400
START - ריהוט משרדי עם חותם של איכות  

ריהוט משרדי לבית

במאה ה-21, כאשר אורח החיים שלנו מתערבב, והבית הופך להיות גם מקום העבודה, אנשים רבים מבינים כי הריהוט שנדרש לפינת העבודה שלהם הוא ריהוט משרדי לבית. אנשים רבים עוסקים בעבודות משרדיות שונות בבית במשך שעות ארוכות ואחרים עוסקים בכך מספר שעות מצומצם ביום. כך או כך, הריהוט הוא חלק בלתי נפרד מאיכות העבודה ובהחלט יכול להשפיע עליה.

למה ריהוט משרדי?

כאשר אנחנו מדברים על ריהוט משרדי, לא מעט רכיבים נכנסים לתמונה: החל מכיסאות, דרך שולחנות למשרד ועד לארונות ולמדפים. המאפיין העיקרי של ריהוט מסוג זה הוא התאמה לשעות ארוכות של עבודה או ישיבה ממושכת, כפי שנדרש במשרד הסטנדרטי. כך, הריהוט המשרדי חייב להיות נוח, לאפשר שעות רבות של עבודה ולא לגרום לנזק פיזי או גופני למי שנעזר בו.

משפחות ישראליות רבות קונות כיסא או שולחן משרדי גם לבית, פשוט מכיוון שהן דואגות להיבטים חשובים אלה. הריהוט המשרדי נוטה להיות איכותי יותר, מעוצב לעילא ובכך גם לשדרג את מראה החדר בעשרות מונים. גם הפערים במחירים ביחס לציוד הביתי אינם משמעותיים יתר על המידה, ומטים את הכף לזכותו של הריהוט המשרדי.

המפתח: התאמה נכונה

היבט נוסף שחשוב להבין ביחס לריהוט משרדי לבית נוגע למגוון האפשרויות הרחב שהוא מאפשר, ויש שיגידו לא פחות מאשר במגזר העסקי. ההתאמה לצרכי הלקוח, לכן, חייבת להוות המשתנה המרכזי ביותר בדרך לבחירה המושכלת. זה מתחיל מהצרכים: יש אנשים אשר הציוד המשרדי שלהם כולל יותר מאשר מחשב בלבד. הם בוודאי יהיו זקוקים גם למקום אחסנה למסמכים חשובים או לפריטים שונים – סוגיית הנפח של הרהיטים, וכן גודל מגירות המדף או השולחן, הם משתנים מרכזיים ביותר, מהבחינה הזו.

גם שאלת העיצוב צריכה להיכנס כאן לתמונה. ריהוט לבית, אולי להבדיל מזה המיועד למשרד, אינו נועד ליצור רושם ממשי על "לקוחות", ולו מכיוון שייחשף לו מספר מצומצם של אנשים. עם זאת, ביכולתו לשדרג את מראה הבית בעשרות מונים. מהבחינה הזו, חשוב לא רק לבחור בריהוט בעל מראה חיצוני נאה לעין, אלא גם כזה אשר משתלב במגמת העיצוב הכוללת של הבית. ריהוט משרדי צריך להיות פרקטי ואסתטי באותה מידה, ולתרום לבית בכל היבט והיבט.

איפה רוכשים את הריהוט?

Start - אחת מחנויות הרהיטים המובילות בישראל, מייצרת, מייבאת ומשווקת כבר כמעט שני עשורים , ריהוט משרדי מעוצב מכל סוג, בכל גוון ומכל חומר גלם. בין השאר, היא מייצגת בישראל את מיטב החברות הפועלות בעולם כיום, וכן נעזרת בשיטות הייצור המתקדמות ביותר. כל הרהיטים עומדים בסטנדרטים בינלאומיים של טכנולוגיה ואיכות.

באולם התצוגה של החברה ניתן להתרשם ממגוון המוצרים שלה, וכן לקבל ייעוץ מקיף טרם הרכישה. יש לציין כי אפשרות אחרת היא לבחור רהיט בהתאמה אישית, אשר מוכן מ"אפס" על פי צרכיו המשתנים של הלקוח. כל המוצרים מגיעים עם אחריות מלאה.




אדריכלים מעצבים וקניינים לחצו כאן

לייבסיטי - בניית אתרים