הנכם מוזמנים להתקשר:

 טלפון : 050-320-0400
START - ריהוט משרדי עם חותם של איכות  

כסא משרדי אורטופדי

כסא אורטופדי הוא כסא המתוכנן ונועד לאנשים עם בעיות פיזיות בגב או בצוואר, שלא יכולים לשבת זמן ממושך על כסא רגיל או לאנשים הרוצים למנוע בעיות בגב בעתיד. כסא משרדי אורטופדי חשוב לאנשים העובדים במשרד או בבית ונאלצים לשבת שעות רבות בגלל אופי העבודה שלהם.

רהיטים למשרד

בחירת ריהוט משרדי היא משימה שיש להתייחס אליה בכובד ראש כי הם יקבעו ויעבירו ללקוחות את אופי המשרד, ישדרו את התדמית הרצויה ואת האווירה בו. הם אלה שאמורים להשאיר רושם על הלקוחות שיגיעו למשרד. רהיטים למשרד כוללים בדרך כלל שולחן משרדי לעבודה, כיסא אורטופדי משרדי לעובדים, פינות המתנה, כיסא מנהל, מדפים, כונניות וארונות אחסון ועוד.

מעבר לתדמית שמועברת באמצעות הרהיטים למשרד, על הריהוט לשמש כסביבת עבודה יעילה, נעימה ואיכותית ובריאה. חשוב לבחור רהיטי משרד בקפדנות כדי לשמור על סביבת עבודה מכובדת, נקייה ומסודרת שתייעל את תפוקת העובדים ותגרום להם להיות מרוצים יותר בעבודתם.

  • טלפון:
  • 050-320-0400
מאמרים נוספים:
שולחן מנהלים מפואר
ריהוט יוקרתי
ריהוט משרדי מעוצב
רהיטים למשרד
ריהוט למסעדות
כסא משרדי אורטופדי
שולחן משרדי מזכוכית
שולחן משרדי פינתי
ריהוט משרדי לבית
שולחנות למשרד
כסא למשרד
ריהוט משרדי בתל אביב

כסא משרדי אורטופדי – איך בודקים שהוא איכותי?

בגלל חשיבותו של הכסא למשרד יש להקפיד ולרכוש כסא איכותי. חשוב להקפיד על התאמת גודלו של הכסא לאדם המשתמש בו. יש לוודא שבכסא קיימות פונקציות היכולות לשלוט בגובהו, בזווית המושב, במשענת הגב, שיש לו תמיכה לשמירת הקשת בגב ושעומק המושב מתאים ליושב עליו. חשוב כי הכסא האורטופדי יהיה בגובה נכון כדי שיהיה נוח להניח את הידיים על המשענות ועל השולחן בנוחות ושכפות הרגלים תהינה מונחות על הרצפה והשוקיים מאונכות לרצפה בזמן הישיבה.

על הגב להיות כל הזמן במגע מלא עם המשענת כך שעקומת הגב תקבל את התמיכה המתאימה לה והצוואר והראש צריכים להיות זקופים. גם מי שיושב על כסא משרדי אורטופדי כדאי שלא יעשה זאת לאורך זמן ולאחר כשעה מומלץ לקום, ללכת ולמתוח את הרגליים למספר דקות.

כסא ושולחן למשרד

יש הבדל בין כסא למשרד שיושבים עליו כעשר שעות לבין כיסא שמיועד לישיבה לזמן קצר ולכן חשוב לרכוש כסא משרדי אורטופדי איכותי, מרופד, נוח ומתכוון שיאפשר לשנות תנוחות שבריאות האדם היושב עליו שעות רבות לא תיפגע. לכל מי שעובד במקום עבודה בו צריך לשבת מספר רב של שעות, השימוש בכסא אורטופדי איכותי ונוח לישיבה ארוכה ובזכות כך יגדל הסיכוי למנוע בעיות גב וצוואר העלולים להתפתח עקב ישיבה לא נכונה ובכסא שאינו מתאים.

לא רק הכיסא צריך להיות מותאם לאדם העובד שעות רבות, חשוב שגם השולחן במשרד יהיה מתאים. שולחן משרדי אמור לספק לעובד סביבת עבודה נוחה, חשוב שיהיה בגובה המתאים לכיסא, שיהיה גדול מספיק לכלול את מה שהעובד זקוק לו, המשמש אותו בעבודה, שניתן יהיה להציב עליו מחשב ועוד.




אדריכלים מעצבים וקניינים לחצו כאן

לייבסיטי - בניית אתרים